dieta sanatoasa

  • Previne leziunile cutanate de la psoriazis

    Leziunile comune ale pielii care declanseaza psoriazisul includ arsurile solare și zgârieturile. Grija de piele poate ajuta la prevenirea acestor tipuri de leziuni.

    Previne leziunile cutanate de la psoriazis

    Va recomandam tratament natural pentru psoriazis si eczeme - Pentru produs si mai multe informatii dati click aici

    Leziuni la nivelul pielii pot declansa psoriazisul la unele persoane. Acest lucru este cunoscut ca fenomenul Koebner. Leziunile comune ale pielii care declanseaza psoriazisul includ arsurile solare și zgârieturile. Grija de piele poate ajuta la prevenirea acestor tipuri de leziuni. Atunci când faceti activități care pot provoca leziuni ale pielii, ar trebui să luați întotdeauna măsuri de precauție suplimentare, inclusiv:

    • utilizarea de protecție solară și purtarea unei pălării atunci când petreceti mult timp în afara
    • purtarea de mâneci lungi și mănuși atunci când grădinăriti
    • aplicarea unui spray protector înainte de a petrece timp in aer liber
    • sa ai prudență atunci când te angajezi în activități în aer liber

    Sunați-vă medicului dumneavoastră imediat dacă observați simptomele psoriazisului după o accidentare a pielii. Atunci când este prins mai devreme, fenomenul Koebner pot fi tratat în mod eficient.

    Evita infectiile

    Infecțiile sunt cunoscute pentru a declanșa psoriazis, deoarece pun presiune asupra sistemului imunitar, provocând o reacție inflamatorie. Gâtul strep în particular este asociat cu debutul psoriazisului gutat, mai ales la copii. Cu toate acestea, episoadele acute de psoriazis pot să apară după o durere de urechi, amigdalite, sau o infecție respiratorie sau a pielii.

    Este important să se caute un tratament imediat dacă bănuiți că aveți o infecție. Dacă aveți o leziune a pielii, cum ar fi o tăietură sau rană, asigurați-vă să o curățați în mod corespunzător și sa o păstrați acoperita pentru a preveni infecția. Alte modalități de a preveni o infecție includ:

    • spălarea mâinilor de multe ori pe tot parcursul zilei
    • evitând schimbul de produse alimentare, băuturi sau tacâmuri cu alte persoane
    • limitarea expunerii la oameni care sunt bolnavi, în special pentru copii

    O dieta sanatoasa

    Fiind obezi sau supraponderali, face mai rau simptomelor psoriazisului. Deci, este important pentru a gestiona greutatea ta, prin exercitii si o dieta sanatoasa. Dacă aveți probleme cu acest lucru, poate doriți să vedeți un nutritionist pentru asistență. Un nutritionist vă va ajuta să va dati seama cât de multe alimente și ce alimente speciale, ar trebui să mănânci în fiecare zi pentru a pierde in greutate.

    Anumite alimente par a provoca inflamații în organism, care poate declansa simptomele psoriazisului la unii oameni. Alte alimente pentru par pentru a ajuta la reducerea inflamatiei si aparitia episoadelor acute.

    Alimente care pot provoca inflamații includ:

    • carne rosie
    • alimente bogate in grasimi
    • hrana procesata
    • zaharuri rafinate
    • roșii, cartofi, ardei și citrice

    Alimente care pot reduce inflamatia includ:

    • Pește gras, inclusiv somon și ton
    • seminte cum ar fi semințele de in și semințe de dovleac
    • nuci, în special nuci și migdale
    • legume cu frunze verzi, cum ar fi spanac si varza creata
  • Care sunt cauzele psoriazisului pustulos?

    Studiile au arătat că cei mai mulți oameni cu psoriazis pustulos care fumeaza au fost fumatori inainte de a se fi îmbolnăvit.

    Care sunt cauzele psoriazisului pustulos?

    Va recomandam tratament natural pentru psoriazis si eczeme - Pentru produs si mai multe informatii dati click aici

     

    Psoriazisul pustular este o boala rara de piele. Aceasta face pielea sa devina rosie si dureroasa, cu umflături pline de puroi. Oameni de toate vârstele și rasele pot obține psoriazis pustular. Barbatii iau boala la fel de des ca si femeile. Vârsta medie a cuiva care are boala este de 50. Copiii nu au psoriazis pustulos foarte des, dar atunci cand o fac, mai mulți băieți decât fete a lua boala. Este rar in randul copiilor de varsta cuprinsa intre 2 si 10.

    Cauze

    Există mai multe motive pentru care oamenii primesc psoriazis pustulos.

    Acestea includ:

    Anumite medicamente. E o listă lungă, dar cele mai probabile sunt:

    • Durerea sau febra este redusa cu aspirină
    • Medicamente anti-inflamatoare nesteroidiene (ibuprofen, naproxen).
    • Unele anti-depresive, cum ar fi litiu sau trazodonă
    • Penicilina (antibiotic)
    • Calcipotriol (un medicament psoriazis)
    • Gudron de cărbune (de asemenea, utilizat pentru tratamentul psoriazisului)
    • Piritiona de zinc (ingredientul activ din șamponul anti matreata)

    Steroizii (Prednison). În cazul în care medicul dumneavoastră vă prescrie unele medicamente și încetați să le luați mai repede decât vrea medicul, acest lucru poate declanșa boala.

    Lumina soarelui. Prea mult timp la soare sau sub ultraviolete (UV) poate provoca flare-up-uri.

    Stres. Senzația poate declansa psoriazisul pustular.

    Sarcina. Este mai frecvent la femeile gravide.

    Infecții. O infectie poate declansa boala.

    Din motive necunoscute. Uneori, nu vei afla ce a cauzat psoriazisul pustulos.

    Este posibil să nu fii capabil de a preveni boala, dar s-ar putea sa reduci riscul dacă urmați aceste sfaturi:

    Mentine o greutate sanatoasa. Multe persoane cu psoriazis sunt supraponderali sau obezi. Uneori, oamenii iau în greutate după ce obtin psoriazis. Medicii nu știu dacă există o legătură între kilogramele in plus si psoriazis, dar este înțelept să încerce să piardă în greutate în condiții de siguranță în cazul în care cântărește mai mult decât trebuie. Oamenii care transporta kilogramele in plus au mai multe cazuri severe de psoriazis, iar tratamentele pentru boala nu funcționează la fel de bine.

    Daca fumezi, renunta. Persoanele cu acest obicei au mai multe sanse de a obtine psoriazis. Studiile au arătat că cei mai mulți oameni cu psoriazis pustulos care fumeaza au fost fumatori inainte de a se fi îmbolnăvit. Obiceiul poate declansa boala la anumite persoane. Oamenii care fumeaza cel putin un pachet pe zi pot avea puseuri mai severe de psoriazis, de asemenea. Tratamentele nu funcționează la fel de bine pe fumători, iar fumatorii sunt mai putin susceptibili de a avea perioade lipsite de simptome.

    Limiteaza berea, vinul și băuturile alcoolice. Dacă aveți psoriazis, trebuie sa evitati alcoolul sau cel puțin sa limitati cât de mult beti. Alcoolul poate face pe oameni sa aibe mai multe sanse de a obtine psoriazis. Oamenii care beau au mai multe puseuri și tratamentele nu ii ajuta la fel de mult la fel cum o fac pentru persoanele care nu beau.

  • Cum ajuta dieta sanatoasa tratarea psoriazisului

    Doresti un alt bun motiv pentru a alege o dieta sanatoasa? Acest lucru vă poate ajuta să gestionați psoriazisul.

    Cum ajuta dieta sanatoasa tratarea psoriazisului

    Va recomandam tratament natural pentru psoriazis si eczeme - Pentru produs si mai multe informatii dati click aici

     

    Doresti un alt bun motiv pentru a alege o dieta sanatoasa? Acest lucru vă poate ajuta să gestionați psoriazisul. De asemenea, ea poate scadea riscul de boli de inima si diabet, care sunt mai grave atunci când aveți această afecțiune a pielii. Urmați acești pași.

    Ramai la o dieta sanatoasa

    Expertii recomanda o dieta sanatoasa:

    • Mananca o mulțime de fructe și legume.
    • Include o multime de cereale integrale în mesele tale.
    • Alege proteine slabe, cum ar fi carnea de pui fara piele si peste.
    • Mânca mai puțină carne roșie.
    • Limiteaza alimentele lactate nedegresate.
    • Se reduce cantitatea de carbohidrati rafinati, cum ar fi pastele si orezul alb.
    • Evita alimentele procesate.

    Este, de asemenea, o idee bună de a reduce zahărul rafinat din dieta ta și de a opri consumul de alcool, spune dermatolog Colby Evans, MD, presedinte al consiliului de administrație Fundației Naționale al psoriazisului. Acest lucru va ajuta să vă gestionați greutatea dumneavoastră și poate îmbunătăți psoriazisul.

    Fa exercitii

    Este o parte importanta a planului de management al greutății. Cel mai bun program exercițiu?

    "Este posibil să trebuiască să consultați medicul dumneavoastră pentru tratament, în cazul in care plăcile de piele sau artrita vă împiedică să exersati la fel de mult cum v-ati dori ", spune Evans.

    Dacă aveți artrită, alege ceva care este ușor pentru articulații, cum ar fi înotul sau aerobicul. "Bicicleta și mersul pe jos sunt de asemenea bune", spune Evans.

    Adăuga putere de formare pentru programul de exerciții, pentru a stimula pierderea in greutate. Pe măsură ce construiesti masa musculara, corpul tau va arde mai multe calorii in fiecare zi.

    Dacă ești nou, începe cu greutăți ușoare. Continua modul de lucru pana la cele mai grele greutati. Câteva sesiuni cu un antrenor personal pot ajuta, de asemenea, spune Evans. El vă poate arăta tehnicile corecte.

    Calculator de calorii

    Atunci când arzi mai multe calorii decât luați, veți pierde in greutate.

    Pentru a pierde in 1 kg pe săptămână, veți dori să ardeti 3.500 de calorii in plus. Poti inlatura 500 de calorii pe zi de pe farfurie sau puteți sa le inlaturati de pe corp, cu exercitii fizice.

    Scopul este de a pierde in greutate lent. Încercați timp de 1 până la 2 kg pe săptămână.

    Aceste sfaturi vă pot ajuta să rămâneti pe drumul cel bun:

    Mânca numai când ți-e foame: Incearca sa iti dai seama daca iti este intr-adeva foame sau daca te simti ca esti doar obosit, plictisit sau stresat.

    Bea: Poate crezi că ți-e foame atunci cand de fapt iti este sete.

    Mânanca încet: Dă timp organismului să se simtă pe deplin.

    Nu sari peste micul dejun: poate sa vi se faca foame mai tare in restul zile si astfel sa macati mai mult
    Planuieste mesele mai devreme: Vei face mai bine, alegeri mai sănătoase.

  • Remedii naturale pentru un par uscat si deteriorat

    In acest articol vei gasi cele mai bune remedii naturale pentru un par uscat

    Remedii naturale pentru un par uscat

    Va recomandam pentru parul uscat si deteriorat samponul si balsamul natural/organic din gama “ INGRIJIREA PARULUI” - Pentru produs dati click aici

    Reduce utilizarea produselor de par, dar încercați tratamente de hidratare, cum ar fi un balsam. Fixativul, spuma, gelurile de păr și cremele de styling contin ingrediente chimice. Acestea, cu utilizarea excesivă sau regulată, pot irita usor scalpul si deteriora parul. Uita-te pentru produsele care conțin mai puține substanțe chimice și mai naturale, de plante derivate, ingrediente care vor fi mai blande pe pielea si parul tau. Produsele hidratante oferă un tratament prelungit si ameliorare pentru parul si scalpul uscat.

    Nu folositi tratamente termice pe parul uscat. Uscatorul de par, placa de par, ondulatorul și spălarea cu apa caldă, toate contribuie la parul uscat si scalp prin uscarea și arderea uleiurile naturale produse de organism pentru a mentine pielea si parul sanatos. Nu numai asta, dar ele pot provoca despicarea varfurilor, de asemenea! În cazul în care aceste tratamente sunt o parte din rutina dvs. de zi cu zi, schimbarile sunt de vina pentru parul si scalpul uscat. Foloseste un prosop pentru a usca părul. Se spală și se clătește părul în apă călduță. Și, dacă trebuie să utilizați un ondulator sau o placa de par, se aplică un produs suplimentar de hidratare a parului înainte și / sau după utilizare.

    Ține capul acoperit în timpul temperaturilor extreme. Extremele meteorologice și de aer rece, uscat, soare puternic, si vânturi puternice pot usca parul și să deterioreze pielea capului si parul, la fel ca orice altă parte a corpului expus. Poarta o pălărie sau glugă pentru a te feri de frig și vânt. Aplica protecție solară în orice parte expusă a pielii capului în zilele însorite. Hidrateaza scalpul si parul inainte de a petrece perioade lungi de timp în afara, în condiții meteorologice aspre.

    Remedii naturale pentru un par uscat

    Uleiurile naturale si extractele din plante pot trata parul uscat. Masati ulei de măsline, ulei de jojoba, sau ulei de arbore de ceai (pentru a numi doar câteva) în scalp, apoi înveliți capul într-un prosop umed timp de o jumătate de oră înainte de spălarea tratament cu ulei.

    O dieta sanatoasa poate conta foarte mult pentru un fir de păr sănătos. Alege fructe proaspete și legume cu frunze verzi, pentru cel puțin două mese pe zi. Adauga multivitamine la dieta ta. Vitaminele B și C sunt deosebit de importante pentru un scalp si un par sănătos.

    În cazul în care aerul din casa ta este foarte uscat, utilizați un umidificator pentru a adăuga un plus de hidratare. Doar umple din nou umidificatorul și porniți-l în fiecare noapte în timp ce dormi pentru a obține o ameliorare pentru scalpul si parul uscat. Curățați întotdeauna un umidificator între fiecare utilizare pentru a evita contaminarea cu bacterii și fungi.

  • Dieta care promoveaza cresterea parului

    Daca ati citit articolele de sanatate stiti ca in general se sustine o dieta sanatoasa pentru a rezolva tot felul de dureri de zi cu zi. Precum si conditii mai suparatoare, cum ar fi probleme de pierderea a parului si probleme legate de piele.

    12980551_10209008548428214_2089177672_n dieta

    Va recomandam pentru parul normal samponul si balsamul natural/organic din gama “ INGRIJIREA PARULUI” - Pentru produs dati click aici

    Daca stiti deja fara prea multa indoiala ca problema pierderii parului este un rezultat al hormonilor, exista tratamente naturale, pe care le puteti opta inainte de a alege interventii chirurgicale de inlocuire a parului, medicamente sau alte produse si proceduri costisitoare, care nici macar nu pot lucra.

    Hai sa exploram moduri naturale de a trata pierderea parului, care lucreaza pentru mii de oameni din intreaga lume.

    Dieta

    Daca ati citit articolele de sanatate stiti ca in general se sustine o dieta sanatoasa pentru a rezolva tot felul de dureri de zi cu zi. Precum si conditii mai suparatoare, cum ar fi probleme de pierderea a parului si probleme legate de piele. De fapt, multe probleme de sanatate pot fi rezolvate prin dieta.

    Consumand alimente sanatoase, si avand o dieta buna, este esentiala pentru mentinerea sanatoasa a parului si a pielii. Pielea si parul nostru sunt de multe ori primele care arata semnele ca dieta noastra lipseste un nutrient vital sau altul.

    O dieta echilibrata bogata in alimente „vii”, cum ar fi produse proaspete, ecologice, cultivate pe plan local si fara lactate chimice, carne si legume sunt cheia pentru un par sanatos. Cu toate acestea, una dintre cele mai importante elemente nutritive pentru par, sunt acizi grasi esentiali. Cele mai bune grasimi!

    A manca o dieta bogata in acizi grasi omega-3 poate imbunatati nu doar parul, dar starea generala de sanatate in mai multe moduri. Devine bine cunoscut faptul ca dieta tipic americana este saraca in omega-3 si mai bogata in omega-6. Din nefericire, acesta este exact opusul a ceea ce ar trebui sa fie. Ar trebui ca obiectiv sa mancam de doua ori cantitate de omega-3 decat omega-6.

    Alimentele bogate in Omega-3

    • Seminte de in
    • Nuci
    • Peste de apa rece
    • Brocoli
    • Conopida
    • Pepene galben
    • Spanac

    Incercati sa includeti mai multe dintre aceste alimente sau orice alte alimente bogate in omega-3 in dieta dumneavoastra in mod regulat, pentru a ridica aportul de omega-4 esential.

    Alte adaosuri utile la dieta sanatoasa, sunt lucruri cum ar fi biotina, suc de aloe vera si ulei de rozmarin. La fel cum aloe vera poate calma si hidrata pielea atunci cand este aplicat topic, poate promova sanatatea parului si a pielii din interior, de asemenea. Va recomandam sa beti o jumatate de cana de suc de aloe vera de doua ori pe zi.

    Uleiul de rozmarin poate fi, de asemenea, masat in scalp pentru a promova cresterea parului. Masati-l in parul uscat, apoi se acopera capul si se lasa sa stea timp de aproximativ o jumatate de ora inainte de samponare.

  • 6 obiceiuri pentru un par sanatos

    Citeste acest articol pentru a afla 6 obiceiuri pentru un par sanatos.

    12980551_10209008548428214_2089177672_n sanatos

    Va recomandam pentru parul normal samponul si balsamul natural/organic din gama “ INGRIJIREA PARULUI” - Pentru produs dati click aici

    Este vorba despre mai mult decat sampon - o multime de diferiti factori afecteaza modul in care arata parul nostru.

    1. Incearca sa te tunzi in mod regulat

    Toți experții sunt de acord - " Varfurile tale sunt uscate si divizate, iar acesta este motivul pentru care nu obtii lungimea mult dorita ", explica Stephen Pullan, trichologist ( sau specialist in par ) la clinica Philip Kingsley. Taierea parului in mod regulat asigura varfuri despicate minime sau rupere si Pullan recomanda o taiere a varfurilor la fiecare sase, pana la opt saptamani.

    1. Incearca sa iti lasi parul natural, cat de des poti

    Parul tau are nevoie de o perioada de odihna de la tot ceea ce indura in timpul saptamanii. Lindsey Bordone, un dermatolog de la Columbia University Medical Center din New York, recomanda sa ne bucuram de week-end pentru a lasa parul sa se recupereze. Lasati parul sa se usuce natural, daca este posibil. Evita produsele de styling ce necesita incalzire. Pastrati-l intr-o coada de cal stransa sau folositi o coronita pentru a evita tragerea oricarui fir de par.

    1. Trebuie sa ai grija de parul tau

    Daca va scarpinati in mod constant capul si sampoanele din farmacie nu va ajuta, consultati un medic. "Nu il ignora", spune Bordone. "O mancarime cronica traumatizeaza scalpul." Potrivit Cleveland Clinic, o senzatie de mancarime ar putea fi problematica in cazul in care o consideri dificila de calmat sau petele cu mancarimi sunt dureroase.

    1. Trebuie sa aveti o dieta sanatoasa, bogata in proteine

    "Proteina este piatra de temelie a parului, deoarece parul este o proteina keratinizata", spune Pullan. Parul este considerat un tesut non-esential, astfel incat organismul nu trimite proteine la foliculii de par. Acesta se concentreaza asupra organelor esentiale, cum ar fi inima sau ficatul, dar daca mananci suficient, organismul va fi capabil de a distribui proteine oriunde este nevoie. Un alt nutrient de care ai nevoie? Fier. "Este o sursa de energie pentru par", spune Pullan. "Este un mineral de care parul are nevoie." De fapt, deficienta de fier a fost legata de caderea parului la femei.

     

    1. Evita folosirea instrumentelor ce necesita caldura

    Daca insisti sa iti usuci parul in fiecare zi, trebuie sa fii inteligent: Nu te concentra pe cel mai inalt nivel de caldura pentru o lunga perioada de timp. "Pastrati-l in miscare, pe o setare mai rece si o viteza mai mica", spune Pullan. "Este nevoie de un pic mai mult, dar un pic mai multa ingrijire si timp va fi benefica."

    1. Hidrateaza-ti parul in fiecare saptamana

    Acesta este sfatul de frumusete cu care atat dermatologii cat si stilistii sunt de acord. Ar trebui sa incluzi un balsam puternic in rutina de ingrijire a parului, o data pe saptamana, pentru un plus de hidratare.

6 Articol(e)