regim alimentar

  • Cele mai comune cauze ale psoriazisului gutat

    Tratamentul psoriazisului gutat este destul de complicat. Acesta implică acțiuni diferite, printre care adoptarea unui regim alimentar special pentru psoriazisul gutat si luarea de diverse măsuri corective.

    Cele mai comune cauze ale psoriazisului gutat

    Va recomandam tratament natural pentru psoriazis si eczeme - Pentru produs si mai multe informatii dati click aici

     

    Există mai multe forme de psoriazis, care diferă nu numai in simptomele lor, ci și in localizarea leziunilor cutanate psoriazice. Aceasta poate apărea pe fata, scalp, corp, pe picioare sau brațe. Uneori plăcile psoriatice au senzație de mâncărime, dar, de obicei, atunci când aveți psoriazis gutat ele nu provoaca mancarimi. Tratamentul psoriazisului gutat este destul de complicat. Acesta implică acțiuni diferite, printre care adoptarea unui regim alimentar special pentru psoriazisul gutat si luarea de diverse măsuri corective.

    Psoriazisul gutat este o boală de piele de natură non-infecțioasa. Este imposibil de prezis amplasarea unei noi leziuni. Ca urmare, este nevoie de un tratament complex. Inflamație poate sa apara în orice zonă a pielii. Oamenii de diferite grupe de vârstă sunt sub riscul de a avea psoriazis gutat. Conform statisticilor, cei mai mulți pacienți care suferă de această boală au vârste cuprinse între 16 și 27 de ani. Dimensiunea leziunilor poate sa difere de la mici pete de un diametru, la pete mari de până la 10 cm. Este imposibil de a face orice prognostic cu privire la modul in care boala va progresa, în fiecare caz în parte. Din moment ce psoriazisul este o boală comună, ar trebui să știi cum să trateze psoriazisul gutat. Dar, în primul rând, să dam o privire la simptomele sale.

    Psoriazisul gutat este o boală cronică.

    Particularitatea sa este că perioadele de remisie sunt urmate de perioade de exacerbare, in special in timpul sezonului de toamnă și de iarnă. In zilele noastre este încă imposibil de a vindeca aceasta boala si de recuperare completă. Chiar și eliminarea completă a simptomelor sale este o provocare pentru medici. Debutul acestei probleme se caracterizează prin apariția unor plăci unice, care cresc treptat în dimensiuni și afectează mai multe zone ale pielii. Simptomele psoriazisului gutat includ aparitia brusca a leziunilor. Boala în sine este foarte instabilă. Culoarea petelor infectate variaza de la roz la violet. In cazuri rare, erupțiile cutanate pot sa apara pe fata.

    Foarte adesea, simptome precoce de psoriazis gutat apar in adolescenta. Conform statisticilor, boala apare in cele mai multe cazuri, dupa ce ai suferit otită, dureri de gât și alte infecții. Progresul psoriazisului gutat este imprevizibil. Plăcile psoriazice apar într-un anumit loc, iar apoi pot dispărea brusc pentru totdeauna sau sa apara în alte zone ale pielii. Dar, amintiți-vă: aceasta boala nu este una contagioasă, deci nu este periculoasa pentru alte persoane.

    Cauzele psoriazisului gutat

    Printre cele mai comune cauze ale psoriazisului gutat, sunt luate in considerate următoarele:

    • Predispozitie genetica
    • Tulburări neurologice
    • Tulburări metabolice
    • Boli infecțioase anterioare
    • Antigene virale
    • Tulburări hormonale
    • Tulburări ale sistemului imunitar
  • Regim alimentar de vindecare a psoriazisului

    Pentru mulți oameni, alimente anti-inflamatorii combinate cu un regim alimentar de vindecare a psoriazisului este una dintre cele mai bune metode de a trata in mod natural psoriazisul.

    Regim alimentar de vindecare a psoriazisului

    Va recomandam tratament natural pentru psoriazis si eczeme - Pentru produs si mai multe informatii dati click aici

     

    Tratament natural sau holistic, își propune să ajungă la rădăcina problemei. Pentru mulți oameni, alimente anti-inflamatorii combinate cu un regim alimentar de vindecare a psoriazisului este una dintre cele mai bune metode de a trata in mod natural psoriazisul.

    Studiile s-au uitat la legatura dintre structura si functia intestinala in dezvoltarea psoriazisului de zeci de ani. Unii experți cred că psoriazisul este de fapt cauzat de permeabilitatea intestinală, în special în zona dintre duoden și jejun. În consecință, organismul incearca sa elimine toxinele prin piele. In acest model, psoriazisul reprezintă încercarea disperată a corpului de a se curăța.

    Iată câteva modalități naturale pentru a ajuta la combaterea psoriazisului:

    1. Reducerea stresului

    Stresul este, de asemenea, cunoscut de a juca un rol important in psoriazis. Terapiile minte-corp si de management al stresului pot ajuta cu adevarat in vindecarea psoriazisului. Rugaciunea, meditatia si hipnoza pot ajuta. Studiile arată de fapt că oamenii care meditează înainte de a primi terapie de lumină au rezultate mai bune decat persoanele care au avut singuri terapia cu lumină.

    1. Fa exercitii și bea apă

      Aceasta poate suna prea simplu, dar exercițiile fizice și consumul de multă apă sunt două modalități ușoare și eficiente pentru a ajuta la vindecarea psoriazisului. Când vine vorba de baie, cu siguranta nu doresti să folosesti apa care este prea cald, deoarece acest lucru poate în continuare usca și inflama pielea. Înmuierea într-o baie călduță conținând săruri marine moarte, sare Epsom sau ovăz timp de aproximativ 15 minute poate ajuta la eliminarea solzilor și la calmareamâncărimilor. Asigurați-vă pentru a aplica creme hidratante pentru piele imediat ce iesi din baie sau duș. In acest fel puteți sigila niște apă în piele, ceea ce poate ajuta pentru a calma si vindeca petele de psoriazis.

    2. Aplicare tratamente topice naturale

      Există trei căi de atac de actualitate bazate pe natura, care au demonstrat efecte pozitive asupra psoriazisului. Oregonul de struguri (10 la suta), crema, avocado si crema de vitamina B12, și aloe (0,5 la suta), crema. Cercetările au demonstrat că utilizarea unei creme care contine extract de struguri, este eficienta si bine tolerata de pacientii cu psoriazis usor pana la moderat. Primele cercetari sugereaza ca o crema care contine ulei de avocado si vitamina B12 poate reduce simptomele psoriazisului. O serie de studii au arătat că o cremă care conține 0,5 la sută, extract de aloe vera este superioara unui placebo, fără efecte secundare negative.

    3. Încercați homeopatia și alte tratamente alternative

      Homeopatia este un alt remediu natural demonstrat pentru a imbunatati psoriazisul. Studiile au aratat ca tratamentul homeopatice al pacienților cu psoriazis au ca rezultat simptome imbunatatite si calitatea generală a vieții.

  • Tratarea eczemei prin modificari dietetice

    Punerea în aplicare a câtorva remedii naturale poate face o diferenta semnificativa in modul in care pielea ta arata si se simte.Practica tratarea eczemei prin modificari dietetice.

    Tratarea eczemei prin modificari dietetice

    Va recomandam tratament natural pentru psoriazis si eczeme - Pentru produs si mai multe informatii dati click aici

     

    Eczema poate afecta oamenii de toate vârstele și poate provoca un pic de mizerie. Doctorii prescriu adesea o crema steroidica. Pentru mulți oameni, folosind steroizi are multe efecte secundare și nu funcționează întotdeauna foarte bine. Vestea bună e că există alte lucruri pe care le puteți face pentru a ușura mâncărimea, uscăciunea și modificările pielii. Punerea în aplicare a câtorva remedii naturale poate face o diferenta semnificativa in modul in care pielea ta arata si se simte. În cazul în care pielea ta nu raspunde la tratamente naturale sau se agravează, luati in considerare o vizita la medicul dumneavoastră.

    Tratarea eczemei prin modificari dietetice

    1. Îmbunătățeste dieta ta.

    Evita alimentele procesate cât mai mult posibil. Dacă puteți, alegeti alimente organice și naturale. Cu alte cuvinte, pentru alege fructe și legume proaspete, fasole si legume. Pentru o gustare alege nuci, fructe de pădure, semințe, fructe și legume și redu carnea rosie din dieta ta.

    • Asigurați-vă că veți obține o mulțime de surse de uleiuri (de pește, legume cu frunze verzi) omega-3 pentru a ajuta la mentinerea pielii umede si moale.
    1. Elimina laptele și produsele lactate.

    Laptele de vaca este unul dintre declansatorii dietetici cei mai comuni pentru eczeme, astfel încât este în valoare pentru dieta ta (cel puțin temporar) pentru a vedea dacă observați o îmbunătățire. Laptele de vacă poate fi destul de acid și este adesea plin cu hormoni și substanțe chimice, care pot fi agravante pentru eczema. Încercați eliminarea laptelui de vacă, timp de cel puțin două săptămâni și vedeti dacă observați orice diferență.

    • Există mulți înlocuitori de lapte de vacă, așa că nu vă faceți griji cu privire la consumarea unei cafele amare. Laptele de capră, oaie și de bivoliță sunt toate alternative mai bune.
    • Dacă doriți ca un substitut non-animal, poti alege mereu soia, alune, migdale, ovaz, sau lapte de orez.
    1. Elimina glutenul din dieta ta.

    Grâul este de asemenea considerat a fi un factor declanșator dietetic comun pentru eczeme. În cazul în care este posibil, elimina glutenul din dieta ta, deoarece poate declanșa starea dumneavoastră de piele. Elimina din dieta pâinea, pastele, cerealele și alte alimente prelucrate, bogate în carbohidrați.

    1. Practica dieta prin eliminare.

    Încercați ținerea unui jurnal de dieta. In fiecare zi, scrieti tot ce mâncati și încercați să observați orice modificare a simptomelor dumneavoastră atunci când mancati. Uneori, este posibil să observați ceva imediat sau în decurs de câteva ore. Ar trebui să începeti să observați unele modele cu anumite alimente. Apoi, elimina aceste alimente din dieta ta pentru un minim de 2 săptămâni (mai bine dacă puteți elimina produsele alimentare timp de 4-6 săptămâni) și a vedea dacă există vreo schimbare în pielea ta.

  • Regim alimentar special pentru psoriazis

    Nu există nici o dovadă științifică că orice regim alimentar special pentru psoriazis este benefic. Spune Paul Yamauchi, MD, de la Institutul de Dermatologie si Skin Care Center din Santa Monica, California.

    Regim alimentar special pentru psoriazis

    Va recomandam tratament natural pentru psoriazis si eczeme - Pentru produs si mai multe informatii dati click aici

     

    Persoanele cu psoriazis pot constata că anumite alimente par să declanșeze episoade acute. Nu există nici o dovadă științifică că orice regim alimentar special pentru psoriazis este benefic. Spune Paul Yamauchi, MD, de la Institutul de Dermatologie si Skin Care Center din Santa Monica, California. Cu toate acestea, atâta timp cât ai o dieta sanatoasa, adauga el, nu există nici un rău în explorarea unor alimente și constatarea ca unele va pot ajuta să gestionați apisoade acute de psoriazis si de a reduce inflamația.

    Întrebări despre gluten si drojdie

    Legătura dintre psoriazis si intoleranta la gluten nu este pe deplin înțeleasa. Unele cercetari sugereaza ca persoanele care au boala celiaca, sunt marcate de o sensibilitate la gluten (o proteina care se gaseste in grau, secara, orz), pot prezenta un risc crescut pentru psoriazis. Pentru acești oameni, o dieta fara gluten ar putea duce la ameliorarea simptomelor psoriazisului. Pentru toți ceilalți, cu toate acestea, ", în timp ce unele afectiuni ale pielii sunt agravate de grâu, nu există studii științifice ce susțin o dietă fără gluten pentru psoriazis", spune Yamauchi. Unii pacienți, de asemenea, simt ca drojdia joaca un rol important in agravarea psoriazisului. Din nou, nu există studii ce susțin teoria, dar nu au putut face rău pentru a elimina drojdia pentru puțin timp și a vedea dacă acesta ajută.

    Lactate și inflamație

    Psoriazisul este o boala de inflamatie, deci are sens ca o dieta anti-inflamatoriw ar putea ajuta la reducerea simptomelor. Un grup de alimente frecvent asociate cu inflamația sunt bogate în grăsimi lactate. Încercați eliminarea laptelui integral și brânzeturile pline de grăsime, și să opteze pentru versiunile cu mai putine grăsimi în loc. Chiar dacă nu îmbunătățește psoriazisul, lactatele scazute in grasimi sunt mai bune pentru inima ta, spune Yamauchi.

    Carne rosie si grasa si riscurile de boli de inima

    Ca si lactate, carnea rosie grasa poate provoca inflamații, iar unii oameni cu psoriazis gasesc ca o dieta anti-inflamatorie ajuta la controlul simptomelor lor. "In timp ce carnea roșie grasa ar putea să nu agraveze în mod necesar psoriazisul," Yamauchi spune, "o dieta cu carne rosie grasa pot promova boli de inima, precum si persoanele cu psoriazis au un risc mai mare de boli de inima si cardiovasculare." La ocazii când vrei să mănânci carne de vită, alege bucăți mai flexibile.

    Pește și acizi grași esențiali

    Cercetarile au aratat ca acizii grasi omega-3 (acizi grași esențiali găsiti în pește) ajuta la reducerea inflamatiei. In plus, American Heart Association recomanda ca oamenii să mănânce pește gras, cum ar fi ton alb, macrou, somon, hering și păstrăv de lac, cel puțin de două ori pe săptămână pentru a proteja impotriva bolilor de inima. Deoarece persoanele cu psoriazis au un risc mai mare de boli de inima, are sens pentru ei să includă anti-inflamatorii omega-3 in dieta lor, spune Yamauchi. Cu toate acestea, nici un studiu nu a gasit un beneficiu al uleiului de pește pentru psoriazis.

  • Dieta Pagano, eficienta in tratarea psoriazisului

    Fundatia Nationala a Psoriazisului nu aproba dieta Pagano. Aceasta atrage atentia ca urmarea planului ar putea ajuta unele, dar nu toate, persoanele care sufera de psoriazis.

    Dieta Pagano, eficienta in tratarea psoriazisului

    Va recomandam tratament natural pentru psoriazis si eczeme - Pentru produs si mai multe informatii dati click aici

     

    Peste 7 milioane de americani sufera de psoriazis, o afecțiune a pielii cauzată de probleme cu sistemul imunitar. Caracterizat prin pete de piele inflamate, mâncărimi sau solzoase, psoriazisul este tratat de obicei cu medicamente, creme topice sau expunerea la razele ultraviolete. In anul 2008, chiropractorul John O.A. Pagano a publicat "Vindecarea Psoriazisului: Alternativa naturală", o carte care conține un plan de dieta care poate ajuta in tratarea psoriazisului.

    Fundatia Nationala a Psoriazisului nu aproba dieta Pagano. Aceasta atrage atentia ca urmarea planului ar putea ajuta unele persoanele care sufera de psoriazis. Discutați cu medicul dumneavoastră sau dermatologul înainte de a începe planul.

    Alimente recomandate

    Potrivit lui Pagano, o dieta care este compusa din 70 la suta la 80 la suta, fructe si legume proaspete organice, carne  20 la suta si 30 la suta cereale organice, sau alimente "acide", este cel mai eficient mod de a trata psoriazisul. Planul priveste consumul de o multime de legume verde inchis, legume cu frunze, pește, carne de miel, carne de pasăre. De asemenea, orez brun sau sălbatic, lapte cu emisii reduse sau degresat sau iaurt, migdale si paste cereale integrale sau produse de patiserie, care nu conțin drojdie sau ouă. Bea ceai american, șofran galben și șase până la opt pahare de apă în fiecare zi. Ia suplimente cu ulei de in, ulei de pește, acizi gras omega-3 si pudra de ulm, scoarță de copac alunecos.

    Alimente de evitat

    Regimul alimentar Pagano se bazeaza pe premisa ca psoriazisul este cauzat de compusii din produsele alimentare care trec din sistemul digestiv în fluxul sanguin prin părțile slabe ale peretelui intestinal. Pentru a preveni acest lucru să se întâmple, adepții dietei sunt instruiți pentru a evita orice carne roșie. SIngura excepție o face carnea de miel. Toți îndulcitorii, toate produsele care conțin făină rafinata sau cereale rafinate, cartofi albi, ciocolată, ouă, drojdie și produse din drojdie, cum ar fi pâine. Orice element prelucrat care conține conservanți sau aditivi, alcool, cafeina, crustacee, fructe citrice, cum ar fi portocale. Evita si alimente prajite si produse care fac parte din familia Solanaceae de plante, cum ar fi tomate, vinete și ardei.

    Exemplu de meniu zilnic

    Zain Verjee a explicat într-un articol din 2014 ca ea urmeaza dieta Pagano de zi cu zi pentru a ajuta la gestionarea psoriazisului. Micul dejun pentru Verjee ar putea fi zahăr fără cereale. Benefice sunt si tărâțele cu lapte, fructe feliate amestecate cu iaurt, ceai și apă fierbinte cu suc de lămâie. Masa de prânz ar putea fi pui la gratar sau curcan cu salată verde și sparanghel aburit. Opteaza si pentru miel la gratar acoperit cu sos alb, broccoli si morcovi. Acesta ar putea fi servit drept cină. Pentru a ramane la dieta, Verjee are fructe pentru desert și gustări cu semințe, fructe si legume care nu conțin aditivi sau conservanți.

  • Regim alimentar echilibrat pentru ameliorarea psoriazisului

    Menține un regim alimentar echilibrat pentru starea generala de sanatate. Măncarea sanatoasa va atenua o varietate de probleme de sănătate și va reduce inflamatia.

    Menține un regim alimentar echilibrat pentru ameliorarea psoriazisului

    Va recomandam tratament natural pentru psoriazis si eczeme - Pentru produs si mai multe informatii dati click aici

     

    Psoriazisul este o afectiune comuna a pielii care face ca celulele pielii sa creasca prea repede, rezultând pete groase, albe, argintii sau roșii ale pielii. Cu toate că psoriazisul este o boală incurabilă, puteți lucra pentru a o trata folosind o varietate de remedii naturale. Unele dintre aceste metode naturale sunt verificate medical si dovedite, în timp ce altele sunt neverificate, dar pot lucra pentru tine. Derulați în jos până la Pasul 1 pentru a începe gestionarea psoriazisului în mod natural.

    1. Menține un regim alimentar echilibrat pentru starea generala de sanatate.

    Măncarea sanatoasa va atenua o varietate de probleme de sănătate și va reduce inflamatia, care este cheia pentru controlul psoriazisului. Există câteva linii directoare specifice pe care le puteți urmări în scopul de a trata mai bine și pentru a reduce severitatea psoriazisului.

    • Evita carnea grasa rosie, produsele lactate bogate in grasimi si alimentele procesate. Toate aceste alimente pot creste inflamatia pe tot corpul si pot agrava psoriazisul.
    • Mânca alimente integrale in loc. Consuma o varietate de fructe si legume, cum ar fi cartofi dulci, spanac, broccoli și căpșuni.
    1. Mareste cantitatea de omega-3 consumata.

    Corpul tau poate digera usor omega-3 acizi grași. Acești acizi grași pot ajuta, de asemenea sistemul imunitar pentru a opri trimiterea de semnale greșite pielii și reduce inflamația. Constituie o parte importanta a dietei oricărei persoane care se confrunta cu psoriazis. Poti gasi acizi grași omega-3 în produsele alimentare cum ar fi:

    • Sardinele, somon, soia, semințe de in, nuci, tofu, varza de Bruxelles, conopida, creveți și suc de fructe de iarnă.
    1. Evita alimentele prajite si grase.

    Produsele alimentare acoperite cu ulei nu sunt foarte ușor de digerat. Alimentele prăjite și grase sunt, de asemenea, în general, foarte bogate in grasimi. Grăsimea poate bloca arterele, deoarece nu este ușor pentru corpul tau pentru a o digera.

    1. Evita glutenul dacă aveți o sensibilitate la gluten.

    Ca urmare a unei diete fara gluten, aceasta poate ajuta la reducerea psoriazisului pentru cei cu o alergie la gluten sau boala celiaca. Unele studii au arătat o reducere a simptomelor psoriazisului pentru cei care urmeaza o dieta fara gluten. Cu toate acestea, înainte de a elimina glutenul ar trebui să se consulte cu un profesionist medical și de a obține un test de sange pentru a evalua dacă aveți sau nu intoleranță la gluten.

    1. Luați în considerare detoxifierea.

    Pentru a accelera eliminarea toxinelor din organism, puteți încerca să faceti o detoxifiere. Făcând acest lucru va permite intestinului să se odihnească, astfel încât umflarea poate merge în jos și pielea poate deveni din nou sănătoasa. În timp ce puteți alege diferite detoxifieri, o detoxifiere la trei zile se poate lucra, atunci când va ocupati cu psoriazisul. Limitați dieta la:

    • O mulțime de apă, ciorbe, supe, sucuri
    • Fructe proaspete
    • Legume verzi
    • Nuci
  • Factori comuni care sunt daunatori pentru parul natural

    De asemenea, daca doriti sa obtineti un par frumos prin ingrijirea naturala a parului, atunci ai nevoie sa fiti, in primul rand, constienti de unii factori care pot deteriora complet parul de la radacinile sale.

    Factori comuni care sunt daunatori pentru parul natural

    Va recomandam pentru parul normal samponul si balsamul natural/organic din gama “ INGRIJIREA PARULUI” - Pentru produs dati click aici

    Secretul frumusetii reale nu se afla numai in pielea frumoasa sau fata. Exista mai multi factori care constituie frumusetea. Cand ne gandim la adevarata frumusete primul lucru care ne vine in minte este o piele frumoasa si un par natural si lucios. Parul este o parte esentiala a corpului nostru. Daca vorbim despre frumusete, atunci parul acopera mai mult de 50% din aspectul frumuserii. Nu va puteri imbunatari aspectul prin metode artificiale ca make-up, cu exceptia cazului in care aveti o piele si un par bun. Obtinerea parului natural frumos nu este un vis imposibil. Unii oameni sunt binecuvantati cu un par natural frumos la nastere, iar unii dobandesc acest stil de la viata lor indisciplinata. De asemenea, daca doriti sa obtineti un par frumos prin ingrijirea naturala a parului, atunci ai nevoie sa fiti, in primul rand, constienti de factorii care pot deteriora complet parul de la radacinile sale.

    Unii dintre factorii comuni care sunt daunatori pentru parul natural, frumos sunt:

    • Expunerea la praf, murdarie si poluare
    • Obiceiuri alimentare gresite
    • Utilizarea de substante chimice nocive
    • Boala prelungita
    • Reactii adverse medicamentoase
    • Igiena precara
    • Razele UV nocive ale soarelui
    • Caldura
    • Alergie
    • Schimbari climatice
    • Schimbari hormonale
    • Probleme ereditare

    Sa ne uitam in detaliu la doi factori mentionati mai sus, care joaca un rol major in deteriorarea parului.

    Poluarea - Factorul major care tinde sa deterioreze parul nostru, si care este intr-o rata tot mai mare, este poluarea. Cu fiecare zi care trece, nivelul de poluare este in crestere. Acest lucru este cauzat de gazele industriale auto care afecteaza in mod negativ parul nostru. Nu este posibil sa se controleze nivelul de poluare intr-o singura zi, dar cu siguranta putem lua masuri care pot proteja parul de la radacinile sale.

    Obiceiuri alimentare gresite - Totusi, un alt factor principal care afecteaza parul nostru grav este obiceiul noastru de alimentatie, gresit. Acest lucru este constituit in mare parte de aportul de alimente prajite. De fapt, nu numai parul, dar si pielea noastra este afectata de un consum in exces al acestora. Dependenta de cafeina ar trebui sa fie, de asemenea, controlata, daca doriti un par sanatos.

    Trebuie sa incorporezi un regim alimentar echilibrat, in stilul tau de viata. Acesta va consta din vitamine adecvate, minerale si proteine. Ar trebui sa incluzi elemente cum ar fi zinc, acid ascorbic, tocoferol, tiamina si biotina, deoarece acestea nu numai ca va vor face parul sanatos, dar va functiona pe scalp, de asemenea.

    Mananca mai multe fructe proaspete, sucuri, legume si alimente care contin calciu. Daca vei face acest lucru zi de zi, vei arata sanatos atat in interior cat si in exterior. Parul tau va arata atractiv si in stare proaspata. De asemenea, bea multa apa. Acesta va hidrata nu numai corpul tau, dar va face parul sanatos si stralucitor.

7 Articol(e)