tipuri de cancer

  • Petele solare si cancerul de piele

    Exista o legatura intre petele solare si cancerul de piele? În timp ce petele solare nu dăunează sănătății în nici un fel, mai multe tipuri de cancer de piele incep de la o pata maro gasita undeva pe corpul tau.

    Petele solare si cancerul de piele

    Va recomandam tratament natural pentru pete din linkul de mai jos: dati click aici pentru produs si mai multe informatii.

     

    In primul rand: nu, ele nu sunt pistrui. În timp ce pistruii apar și dispar din când în când, petele de soare (cunoscute și sub numele de pete de ficat, pete solare și pete de vârstă) tind să rămână odată ce acestea apar. Aratand ca pete maro plate de piele, acestea apar, de obicei, pe părți ale pielii, care sunt supra-expuse la razele UV. Se întâmplă, ca urmare a reacției producătoare de melanina, melanocitele.

    Funcția lor include protejarea corpului tau de razele UV daunatoare. Odată ce corpul tau este supra-expus, melanocitele considera acest lucru o amenințare si crește producția de melanină pentru a rezista efectului razelor UV. În mod normal, are ca rezultat bronzul care se întinde uniform pe toata pielea. Cu toate acestea, uneori, pigmentarea suplimentara se adună într-o singură zonă. Acesta este modul în care apar petele de soare. Cea mai comună zonă pentru petele solare sunt frunte, nas, obraji și mâini. Culoarea petelor solare variaza de la maro la negru. Uneori, există și excepții, cum ar fi pete roșii sau albe.

    Petele solare si cancerul de piele

    În timp ce petele solare nu dăunează sănătății în nici un fel, mai multe tipuri de cancer de piele incep de la o pata maro gasita undeva pe corpul tau. Este ușor de confundat cu melanomul cu petele de varsta și vice-versa.

    Principala distincție între petele de soare și melanomul este următoarea:

    • Petele solare sunt rezultatul producției excesive de melanină. În timp ce producția de pigment este crescuta, numărul de melanocite rămâne același.
    • Melanomul este caracterizat prin cresterea necontrolata a melanocitelor, care se întâmplă atunci când razele UV deteriorareaza ADN-ului celulelor pielii.

    Așa că, în timp ce petele de soare nu au nici o legătură cu cancerul, acestea sunt un avertisment pentru a limita expunerea la soare. Dacă aveți multe pete de soare peste tot corpul, consulta medicul dermatolog. Aceasta va fi cea mai bună soluție.

    De ce sa elimini petele solare?

    Petele solare sunt de cele mai multe ori fara durere, dar pot înțepa sau provoca mancarimi, mai ales în cazul în care acestea se află sub lumina directă a soarelui. De asemenea, ele nu sunt întotdeauna netede în textura. Unii oameni sunt mai sensibili la lumina soarelui decât ceilalți și pot obține pete de soare chiar și după ce au fost expusi la o lumină solară pentru o perioadă scurtă de timp.

    Mai mult decât atât, atunci când petele apar pe fata, ele devin o cauză pentru problemele de insecuritate și de aspect pentru mulți oameni, având ca rezultat reducerea stimei de sine, stres emoțional și alte lucruri de care nimeni nu are nevoie în viața lor.

  • Aportul de fibre si severitatea psoriazisului

    Fibrele din alimentele bogate cum ar fi fructe, legume si alimente integrale contin, de asemenea, antioxidanti si apar in mod natural substante chimice, care pot afecta în mod pozitiv psoriazisul. Care este legatura dintre aportul de fibre si severitatea psoriazisului.

    Aportul de fibre si severitatea psoriazisului

    Va recomandam tratament natural pentru psoriazis si eczeme - Pentru produs si mai multe informatii dati click aici

    Care este legatura dintre aportul de fibre si severitatea psoriazisului.

    Fibrele alimentare poate fi descrise ca o parte din alimentele vegetale pe care nu le digeri sau absorbi, de exemplu, sâmburi de fructe și legume, sau partea exterioara a boabelor de cereale. Din anii 1970, ne este cunoscut faptul ca fibrele sunt importante pentru un sistem digestiv sanatos. Dar mai recent, oamenii de stiinta de nutritie au devenit interesati de alte beneficii ale unei diete cu fibre, inclusiv protectia impotriva bolilor de inima, diabetul si unele tipuri de cancer.

    În momentul de față nu există studii care să arate efectele de a manca o multime de fibre pe psoriazis.

    Dar stim ca fibra poate ajuta la reducerea riscului de alte afecțiuni asociate cu psoriazis, inclusiv boli de inima si diabet. Deci numai din acest motiv este bine sa crești cantitățile de fibrele consumate.

    Fibrele din alimentele bogate cum ar fi fructe, legume si alimente integrale contin, de asemenea, antioxidanti si apar in mod natural substante chimice, care pot afecta în mod pozitiv psoriazisul. Un alt avantaj al fibrei este acela că ajută să se țină senzația de full, așa că, dacă sunteți încercarea de a pierde in greutate (ceea ce poate avea un efect pozitiv asupra nivelului de inflamație, dacă sunteți în prezent supraponderali) consumul de alimente mai bogate de fibre este de ajutor.

    In Marea Britanie, liniile directoare privind aportul de fibre au fost actualizate recent, la 30 de grame pe zi pentru bărbați și femei.

    Acesta este un obiectiv mare, în cazul în care incluzi alimente bogate în fibre la fiecare masa posibila. Cele mai bune surse de fibre sunt fructe, legume, leguminoase (fasole, mazăre și linte), nuci, semințe și cereale integrale. Sfaturile de mai jos va vor ajuta să vă creșteti aportul de fibre. Amintiți-vă doar sa faceti modificări încet, pentru a permite sistemului digestiv să se adapteze. Încercați o schimbare timp de o săptămână. Consumati multă apă pentru a ajuta fibra sa se deplaseze prin intermediul sistemului.

    • Alege pâine din făină integrală sub formă de rulouri în loc de pâine albă
    • Include cinci portii de fructe si legume pe zi
    • Adăugați fasole conservata în cutii sau năut la supe si tocane
    • Alege ovăz (de modă veche terci) pentru micul dejun
    • Încercați gustări bogate de fibre - bete hummus si legume sau un pumn de migdale
    • Manânca fructe întregi în loc de suc de fructe
    • Lăsați coaja de pe legume, atunci când este posibil
    • Se presara semintele pe salate, sau se amestecă în iaurt

2 Articol(e)